Protectia Muncii


Share Button

Ce este Protectia Muncii?

Securitatea si Sanatatea in Munca, cunoscuta si sub denumirea de Protectia Muncii, este o activitate obligatorie ce trebuie organizata de catre orice societate comerciala.

Societatile comerciale au obligatia sa organizeze activitatea de Instruire Protectia Muncii pentru toti angajatii, instruire efectuata de catre un Inspector SSM.

Serviciile de Sanatatea si Securitatea Muncii ( Servicii SSM ) sunt prevazute de legea 319/2006 si de normele de aplicare nr 1425/2006 ( actualizate ).

Nu ai organizata activitatea de Protectia Muncii in cadrul firmei tale?

Accidentele de munca produc pierderi insemnate pentru compania ta.

Puteti primi amenzi usturatoare de 10.000 lei din partea organelor de control

 

Cine plateste pentru toate acestea? Dumneavoastra, stimate angajator! Mult! Uneori chiar foarte mult!

 Oferim servicii protectia muncii autorizate. Ne puteti gasi pe site-ul ITM-ului in registrul de firme protectia muncii abilitate.

Din mometul incheierii unui contract cu firma noastra aveti urmatoarele beneficii:

 

- Chiar daca nu veti deveni clientul nostru va oferim gratuit auditarea activitatii de protectia muncii din cadrul firmei dumneavoastra. Pentru a programa auditarea va rugam sa ne contactati.

- Serviciile noastre sunt autorizate de catre Inspectoratul Teritorial de Munca, avand autorizatia nr.0602/PS

-Putem efectua instruirea salariatilor dumneavoastra si la sediul nostru, in spatii special amenajate si dotate corespunzator.

-Specialistii nostri sunt si traineri autorizati de catre Ministerul Muncii si Educatiei in domeniul protectiei muncii si pot sustine cursuri/seminarii de perfectionare/specializare pentru angajatii dumneavoastra.

- Nu percepem tarif de urgenta.

-Nu percepem taxa suplimentara pentru actualizarea anuala a documentelor clientilor nostrii.

 

Serviciile de protectia muncii, constau in prestarea/intocmirea urmatoarelor activitati/documente:

 

a)  Documentatie initiala SSM

  1.  Tematica de instruire: introductiv generala, la locul de munca, si periodica;
  2. Instructiuni proprii pe meserii sau activitati
  3. Plan de actiune in caz de pericol grav si iminent
  4. Lista de acordare de echipament de protectie
  5. Identificarea riscurilor pentru alegerea Echipamentului de protective
  6. Anexa la fisa postului cu atributii de protectia muncii
  7. Decizii privind organizarea activitatii de protectia muncii
  8. Efectuarea instructajului introductiv general
  9. Intocmirea fiselor individuale de protectia muncii

10. Testarea si verificarea cunostintelor acumulate de intreg personalul in urma instructajului

b) Asistenta periodica privind organizarea activitatii privind informarea si instruirea lucratorilor in domeniul SSM

c) Cercetare accident de munca

Suntem firma de protectia muncii abilitata si desfasuram serviciile de protectia muncii in Bucuresti si zonele limitrofe.

Cere o oferta personalizata acum!